dilluns, de febrer 05, 2007

L'exemple de la Marfanta

Ara que he reactivitat aquest bloc moribund, o directament mort, m'emmirallo de l'exemple de La Marfanta. L'amic Gustau Moreno hi penja opinions personals, però també textos elaborats per obligació professional que no obstant considera de prou interès com per posar-los al nostre abast.

Justa la fusta! Jo no és que no tingui opinions, sinó que sovint les expresso en molts articles que escric amb altres finalitats. Els aniré penjant aquí i al menys li assegurarem alguna vida al bloc.

Prometo fer propòsit d'esmena complet i escriure també textos ex professo.

En tot cas, pel que fa a l'idioma, si aprofito textos els aprofitaré en la llengua original en què hagin estat escrits. Molts seran en castellà i alguns, pocs però alguns, en anglès. La resta, probablement la gran majoria, seran en català.

És una mica trist fer aquesta explicació prèvia, perquè per mi l'idioma no és cap problema. Tinc clar qui sóc i d'on vinc, i quines són les meves prioritats. Un cop dit això, m'és indiferent escriure en espanyol que en anglès i, si de cas, m'agradaria dominar l'anglès tant com l'espanyol.