dijous, de maig 10, 2007

Un comentari pendent sobre el "beguerisme"

Tinc pendent des de fa algunes setmanes escriure una segona part al comentari que vaig penjar sobre el "beguerisme". Un lector d'aquest humil bloc me'n fa memòria per correu privat. No m'he oblidat i l'únic que passa és que l'excès de feina m'ha impedit dedicar unes hores al tema. No pretenc escriure cap obra definitiva sobre Vicenç Beguer. Ni és la meva intenció ni aquest és el lloc. Però m'agradaria poder dir amb cura les quatre coses que n'he de dir.

Si mireu el perfil personal del bloc, veureu que dirigeixo una empresa de comunicació. Ens dediquem bàsicament a la comunicació institucional i política, en l'àmbit local. Suposo que tots us fareu el compte que estem en una època de moltíssima feina. Personalment, vaig penjant comentaris de tant en tant, a més de portar més o menys al dia un parell de blocs que mantenim per a clients. Però no puc dedicar-hi més estona i crec que la redacció del que vull dir sobre el beguerisme en necessita una mica.

Al col·lega blocaire que m'ha recordat el meu compromís, que sàpigue que el tinc present i que tan bon punt hagin passat les eleccions (vull dir que quan estaré una mica lliure) m'hi posaré.