diumenge, d’abril 27, 2008

Uuuaaauuuuu, em cita "El País"

Un amic que combat l'avorriment buscant coses per Google (no se me n'acut cap altra definició apropiada) m'acaba d'informar d'un fet que no m'esperava. Un article aparegut al diari "El País" ara fa cosa d'un mes citava el meu bloc i un comentari que hi vaig penjar sobre l'autoabsolució de la justícia.

M'he quedat a quadres, perquè les meves opinions són bastant contundents, però potser per això mateix tenen una circulació més o menys restringida. En tot cas, com jo mantinc aquest bloc per les alegries que em dóna i no per fer-me popular o famós, se m'havia passat completament per alt que un diari com "El País" pugués citar-me.

Si alguna gràcia afegida té la cosa, és que a la redacció d'aquest rotatiu hi tinc un parell d'amics de l'època en què encara feia de periodista, però l'autor de la cita no es compta entre els integrants d'aquest curt llistat.

És més, em fa molta gràcia que algú es faci ressó d'aquest comentari, perquè en el seu moment va haver-hi un setciències de Calafell que va aprofitar l'ocasió per donar pel sac una estona. En tot cas, es comprova que el temps col·loca cada cosa al seu lloc. Quin gran què.

I ara, si em disculpeu, marxo una estona a rebentar camises.